עודכן בתאריך 11/05/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות צוותא:
ריכזנו כאן את הפרטים העדכניים ליצירת קשר עם שירות לקוחות צוותא, הבית לתרבות בישראל, במגוון ערוצים: טלפון, דואר אלקטרוני, צ'אט, אתר אינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.
מגוון חלופות ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דוא"ל – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- אינסטגרם – Instagram
- כתובת למשלוח דואר
שירות לקוחות צוותא – טלפון
מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות צוותא הוא: 03-6950156.
צוותא – קופה והזמנת כרטיסים: 03-6950156 שלוחה #2.
מענה טלפוני בימים א’-ה’ בשעות 10:00-16:00, ימי שבת בשעות 10:00-11:30.
שירות לקוחות צוותא – אתר אינטרנט
ניתן לקבל מידע ושירות לקוחות גם באתר האינטרנט של החברה tzavta.co.il:
שירות לקוחות צוותא – אימייל – email
כתובת המייל ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של צוותא היא: [email protected].
שירות לקוחות צוותא – צ'אט – Chat
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות צוותא באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות צוותא – ווטסאפ – Whatsapp
שירות לקוחות צוותא אינו זמין באמצעות וואטסאפ.
שירות לקוחות צוותא – פייסבוק – Facebook
יצירת קשר עם שירות לקוחות צוותא באמצעות דף הפייסבוק: facebook.com/Tzavta.
שירות לקוחות צוותא – אינסטגרם – Instagram
חשבון האינסטגרם של צוותא תל אביב: instagram.com/tzavta.
שירות לקוחות צוותא – כתובת
הכתובת של צוותא היא: אבן גבירול 30, תל אביב, מיקוד 64078, לונדון מיניסטור קומה 1-.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.