שירות לקוחות פסגות בית השקעות – טלפון, מייל, יצירת קשר

עודכן בתאריך 03/07/2023

הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות פסגות בית השקעות:

פרסומת

ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות פסגות בית השקעות.

אפשרויות ליצירת קשר:

שירות לקוחות פסגות בית השקעות – טלפון

שירות לקוחות פסגות בית השקעות זמין במספרי הטלפון:

  • שירות לקוחות פסגות בית השקעות: 6707*. זמני מענה: ימים א’-ה' בשעות 08:30-17:30
  • שירות לקוחות פסגות טרייד: 073-7704000. זמני מענה: ימים א'-ה' בשעות 08:30-23:00
  • פסגות קרנות נאמנות: 073-7770000

שירות לקוחות פסגות בית השקעות – אתר אינטרנט

קבלת שירות לקוחות, ביצוע פעולות בשירות עצמי וקבלת מידע באתר psagot.co.il:

פרסומת

שירות לקוחות פסגות בית השקעות – מייל Email

שירות לקוחות פסגות טרייד: [email protected].

כתובת מייל – פניות הציבור: [email protected].

שירות לקוחות פסגות בית השקעות – צ'אט Chat

לא פורסמו פרטי שירות לקוחות פסגות בית השקעות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות פסגות בית השקעות – וואצאפ Whatsapp

לא פורסמו פרטי שירות לקוחות פסגות בית השקעות באמצעות וואטסאפ.

שירות לקוחות פסגות בית השקעות – רשתות חברתיות

שירות לקוחות פסגות בית השקעות – כתובת

פסגות בית השקעות – כתובת למשלוח דואר: שדרות רוטשילד 3, תל אביב, מיקוד 6688106.

פסגות בית השקעות לוגו

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם: