עודכן בתאריך 24/08/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עמידר:
ריכוז הדרכים, הכתובות והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות ושירות התיקונים של עמידר (עמידר החדשה): טלפון, וואטסאפ, מייל, אתר אינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.
אפשרויות ליצירת קשר:
שירות לקוחות עמידר – טלפון
שירות לקוחות עמידר זמין במספר הטלפון: 6266*.
שירות לקוחות עמידר – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות גם באתר האינטרנט של החברה amidar.co.il:
- פתיחת קריאת אחזקה / שירות תיקונים
- טופס ליצירת קשר במגוון נושאים: דיור ציבורי, סיוע בשכר דירה, פניות הציבור, רשות פיתוח, תמיכה דיגיטלית, העברת זכויות, אישור זכויות בנכס ועוד
- טפסים להורדה
- זימון תורים לשירותי עמידר
שירות לקוחות עמידר – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות עמידר החדשה זמין באמצעות ווצאפ בטלפון: 054-9081856. לחצו כאן לשליחת הודעה.
שירות לקוחות עמידר – צ'אט
שירות לקוחות עמידר זמין באמצעות צ'אט אונליין באתר amidar.co.il. לחצו על הכפתור "שירות לקוחות עמידר" בצד השמאלי של המסך.
שירות לקוחות עמידר – אימייל Email
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות עמידר החדשה באמצעות מייל.
שירות לקוחות עמידר החדשה – פייסבוק Facebook
עמידר החדשה – דף פייסבוק: facebook.com/New.Amidar.
שירות לקוחות עמידר – כתובת למשלוח דואר
כתובת הדואר של שירות לקוחות עמידר הינה: הרוקמים 26, חולון.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.