איך ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית אילת

עודכן בתאריך 15/01/2023

מעוניינים לפנות לשירות הלקוחות של עיריית אילת? ריכזנו כאן עבורכם את כל הפרטים: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.

פרסומת

אפשרויות ליצירת קשר:

שירות לקוחות עיריית אילת – טלפון

מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות עיריית אילת הוא: 08-636-7106.

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: לא פורסם.

שירות לקוחות עיריית אילת – אתר אינטרנט

ניתן לקבל מידע, לבצע פעולות ולפנות לשירות הלקוחות באמצעות אתר האינטרנט eilat.muni.il: לחצו למעבר לאתר.

פרסומת

שירות לקוחות עיריית אילת – אימייל – email

כתובת המייל ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של עיריית אילת היא: [email protected].

שירות לקוחות עיריית אילת – צ'אט

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות עיריית אילת – ווטסאפ – Whatsapp

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.

שירות לקוחות עיריית אילת – פייסבוק / מסנג'ר

שירות לקוחות עיריית אילת באמצעות פייסבוק מסנג'ר: לחצו כאן.

שירות לקוחות עיריית אילת – טוויטר – Twitter

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.

שירות לקוחות עיריית אילת – כתובת למשלוח דואר

– לא פורסמה כתובת למשלוח דואר.

 

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם: