שירות לקוחות סטפ אין – Step In – כל הדרכים ליצירת קשר

פרסומת

אתר סטפ אין (STEPIN) הוא אתר ישראלי מוביל למכירת נעליים וביגוד.

אתר סטפ אין מהווה חלק מקבוצת בריל, הכוללת את רשתות האופנה והמותגים גלי, סולוג, טימברלנד, לי קופר, Nine West, Nautica, Anne Klein, Show-Off, EASY SPIRIT, ועוד, וניתן לקנות בו ממבחר מותגי הקבוצה.

ריכזנו כאן לשימושכם את הדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות סטפ אין באמצעות הטלפון, המייל, אתר האינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.

אפשרויות ליצירת קשר

שירות לקוחות סטפ אין – Step In – טלפון

ניתן להתקשר לשירות לקוחות סטפ אין במספר הטלפון: 1-888-280-4331.

שעות מענה טלפוני: 24/7.

פרסומת

שירות לקוחות סטפ אין – Step In – אתר אינטרנט

אתר סטפ אין כולל איזור מיוחד המספק מידע מועיל ללקוחות ותשובות לשאלות נפוצות – בקישור הזה.

במידה ולא מצאתם תשובה מספקת, ניתן לפנות לשירות לקוחות של סטפ איןבאמצעות הטופס שבקישור הזה.

שירות לקוחות סטפ אין – Step In – אימייל

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של סטפ אין באמצעות הדואר האלקטרוני בכתובת: [email protected].

פרסומת

שירות לקוחות סטפ אין – צ'אט / ווטסאפ

שירות הלקוחות של סטפ אין זמין לפניות באמצעות צ'אט ב-whatsapp: לחצו כאן.

שירות לקוחות סטפ אין – Step In – דף פייסבוק

ניתן ליצור קשר עם סטפ אין גם בדף הפייסבוק הרשמי של החברה: דף הפייסבוק / פייסבוק מסנג'ר.

שירות לקוחות סטפ אין – Step In – כתובת

הכתובת של שירות לקוחות סטפ אין: יעקב פרימן 20, ראשון-לציון.

אתר customer-service.co.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות