שירות לקוחות סוהו SOHO – מייל, צ'אט, יצירת קשר

עודכן בתאריך 11/02/2025

הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות סוהו SOHO:

פרסומת

ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות רשת העיצוב סוהו SOHO.

דרכים ליצירת קשר:

שירות לקוחות סוהו SOHO – טלפון

לא פורסמו פרטי שירות לקוחות סוהו SOHO באמצעות הטלפון.

שירות לקוחות סוהו SOHO – אתר אינטרנט

ניתן לבצע פעולות ולקבל מידע באופן עצמאי באתר האינטרנט sohocenter.co.il:

סוהו שירות לקוחות יצירת קשר צאט soho
פרסומת

שירות לקוחות סוהו SOHO – אימייל Email

יצירת קשר עם שירות לקוחות סוהו – SOHO בכתובת הדואר האלקטרוני: [email protected].

זמני מענה: ימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00.

שירות לקוחות סוהו SOHO – צ'אט Chat

שירות לקוחות סוהו זמין באמצעות צ'אט אונליין באתר sohocenter.co.il. לחצו על אייקון הצ'אט בחלקו התחתון של הדף.

סוהו צאט

שירות לקוחות סוהו SOHO – וואצאפ Whatsapp

שירות לקוחות סוהו SOHO אינו זמין באמצעות וואטסאפ.

שירות לקוחות סוהו SOHO – פייסבוק / מסנג'ר

שירות לקוחות סוהו SOHO באמצעות פייסבוק: facebook.com/SOHO.Design.Shop.

שירות לקוחות סוהו SOHO – אינסטגרם Instagram

חשבון האינסטגרם של רשת סוהו: instagram.com/soho_design.

שירות לקוחות סוהו SOHO – כתובת

פנייה באמצעות הדואר לשירות לקוחות סוהו SOHO בכתובת: רח' מיקוניס 3 תל-אביב, 6777212.

שאלות ותשובות

איך אפשר להחזיר מוצר שנרכש באתר SOHO?

כיצד ניתן להחזיר מוצר שנרכש אונליין?

ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר סוהו במספר דרכים:

  • בסניפי הרשת, תוך הצגת חשבונית או מייל אישור הזמנה.
  • שליחת המוצרים למחסני החברה באמצעות הזמנת שליחות בתשלום – בקישור הזה.

חשוב לדעת:

  • המוצרים המוחזרים חייבים להיות חדשים באריזתם ומבלי שנעשה בהם שימוש.
  • החזרת מוצרים כנגד זיכוי כספי תתאפשר עד 14 ימים מיום הקנייה.
  • החזרת מוצרים כנגד זיכוי לרשת סוהו או החלפה במוצר אחר תתאפשר עד 30 ימים מיום הקנייה.

    האם ניתן לקבל החזר כספי על מוצר שהוחזר?

    קבלת החזר כספי על מוצר שהוחזר כפופה למדיניות ההחזרות של הרשת:

    1. מצב המוצר – המוצר חייב להיות במצב חדש, באריזתו המקורית, וללא סימני שימוש.
    2. זמן ההחזרה – החזרת מוצרים כנגד זיכוי כספי תתאפשר עד 14 ימים מיום הקנייה.
    3. אופן הרכישה – מוצרים שנרכשו אונליין עשויים להיות זכאים להחזר כספי, בעוד שמוצרים שנרכשו בחנות עשויים להיות מוחלפים או מזוכים בהתאם למדיניות החנות.
    4. חריגים – ייתכן שמוצרים מסוימים (מוצרים בהתאמה אישית, פריטים בסייל או פריטים מסוימים לשימוש אישי) לא יהיו זכאים להחזר כספי.

    כדי לוודא את הזכאות להחזר מומלץ ליצור קשר עם שירות לקוחות סוהו.

    סוהו לוגו soho logo

    אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.