שירות לקוחות מפעל הפיס – טלפון, מייל, מנויים, יצירת קשר

עודכן בתאריך 20/08/2023

הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מפעל הפיס:

פרסומת

ריכזנו עבורכם את כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מפעל הפיס: טלפון, מייל, צ'אט, מדיה חברתית ועוד.

מפעל הפיס מפעיל מגוון הגרלות ובהן: לוטו, חישגד, צ'אנס, מנוי פיס, 777, 123 ועוד.

ערוצים ליצירת קשר:

שירות לקוחות מפעל הפיס – טלפון

שירות לקוחות מפעל הפיס זמין במספרי טלפון הבאים:

  • מוקד שירות לקוחות 03-6940177
  • מענה קולי להשמעת תוצאות הגרלות 24 שעות ביממה: 03-6509999
  • טלפון מרכזייה – 03-6940000
  • פקס: 03-6940150

שעות פעילות המוקד הטלפוני: ימים א'-ה' בין השעות 8:00 – 16:00. יום שישי בין השעות 08:00 – 13:00.

שירות לקוחות מפעל הפיס – אתר אינטרנט

מידע, תשובות לשאלות נפוצות, ביצוע פעולות ופנייה לשירות הלקוחות באתר האינטרנט pais.co.il:

פרסומת

שירות לקוחות מפעל הפיס – אימייל Email

יצירת קשר עם שירות לקוחות מפעל הפיס בכתובות מייל הבאות:

שירות לקוחות מפעל הפיס – צ'אט Chat

לא פורסמו פרטי שירות לקוחות מפעל הפיס באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות מפעל הפיס – ווצאפ Whatsapp

לא פורסמו פרטי שירות לקוחות מפעל הפיס באמצעות וואטסאפ.

שירות לקוחות מפעל הפיס – פייסבוק Facebook

שירות הלקוחות של מפעל הפיס בחשבון הפייסבוק: לחצו כאן.

שירות לקוחות מפעל הפיס – אינסטגרם Instagram

חשבון האינסטגרם של מפעל הפיס: instagram.com/pais.co.il.

שירות לקוחות מפעל הפיס – כתובת למשלוח דואר

כתובת הדואר של שירות לקוחות מפעל הפיס הינה: מפעל הפיס, רח' הפטמן 3, ת.ד. 20474,
תל אביב, מיקוד 6120302.

מפעל הפיס לוגו

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם: