שירות לקוחות מנוי פיס – מפעל הפיס – טלפון, יצירת קשר

עודכן בתאריך 28/08/2023

הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מנוי פיס:

פרסומת

ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מנוי פיס של מפעל הפיס: טלפון, וואצאפ, צ'אט, אתר אינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.

יצירת קשר באמצעות:

שירות לקוחות מנוי פיס – מספרי טלפון

מוקד שירות הלקוחות של מנוי פיס זמין בטלפון: 03-6940177.

זמני מענה טלפוני: ימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00, ימי ו' בשעות 8:00-13:00.

האזנה לתוצאות הגרלות באמצעות מענה הקולי, 24 שעות ביממה: טלפון 03-6509999.

טלפון מרכזייה: 03-6940000.

פקס מחלקת פניות הציבור: 03-6936230.

שירות לקוחות מנוי פיס – אתר אינטרנט

פרסומת

שירות לקוחות מנוי פיס – אימייל – Email

מח' פניות הציבור של מנויי פיס – דואר אלקטרוני: [email protected].

פניות בנושא הטבות למנויי הפיס: [email protected].

שירות לקוחות מנוי פיס – צ'אט – Chat

לא פורסמו פרטי שירות לקוחות מפעל הפיס מנויים באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות פיס מנויים – ווטסאפ Whatsapp

לא פורסמו פרטי שירות לקוחות מנוי פיס באמצעות וואטסאפ.

שירות לקוחות מנוי פיס – דף פייסבוק Facebook

פיס מנויים – דף פייסבוק: facebook.com/PaisSubscribers.

שירות לקוחות מנוי פיס – כתובת למשלוח דואר

הכתובת למשלוח דואר לשירות לקוחות מנוי פיס היא: מפעל הפיס, רח' הפטמן 3, ת.ד. 20474, תל אביב, מיקוד 6120302.

מנוי פיס מפעל הפיס לוגו

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם: