קטגוריות
תחבורה

שירות לקוחות מנהרות הכרמל

פרסומת

ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מנהרות הכרמל.

ערוצים ליצירת קשר:

פרסומת

שירות לקוחות מנהרות הכרמל – טלפון

מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות מנהרות הכרמל הוא: *5424.

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: א'-ה': 17:00 – 08:00.
ו' וערבי חג: 13:00 – 08:00.
*יתכנו שינויים בשעות הפעילות בערבי חג.

פרסומת

שירות לקוחות מנהרות הכרמל – אתר אינטרנט

קבלת שירות לקוחות, ביצוע פעולות בשירות עצמי וקבלת מידע באתר carmeltunnels.co.il: לחצו כאן.

פרסומת

שירות לקוחות מנהרות הכרמל – אימייל – email

כתובת הדואר האלקטרוני של שירות לקוחות מנהרות הכרמל היא: rmlpa@carmel-op.com.

פרסומת

שירות לקוחות מנהרות הכרמל – צ'אט

– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

פרסומת

שירות לקוחות מנהרות הכרמל – ווטסאפ – Whatsapp

– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות מנהרות הכרמל – פייסבוק / מסנג'ר

שירות לקוחות מנהרות הכרמל באמצעות פייסבוק מסנג'ר: לחצו כאן.

פרסומת

שירות לקוחות מנהרות הכרמל – טוויטר

– אין שירות לקוחות בטוויטר.

שירות לקוחות מנהרות הכרמל – כתובת

שירות לקוחות מנהרות הכרמל – כתובת למשלוח דואר: https://www.messenger.com/t/carmeltunnels.

 

אתר customer-service.co.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

פרסומת