ריכזנו לשימושכם את כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מיקרוסופט אאוטלוק – Microsoft Outlook.
ערוצים ליצירת קשר:
שירות לקוחות מיקרוסופט אאוטלוק – Microsoft Outlook – מוקד שירות לקוחות טלפוני
מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות מיקרוסופט אאוטלוק – Microsoft Outlook הוא: 800-642-7676.
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: 24/7.
מספרי טלפון נוספים:
TTY: 800-892-5234
שירות לקוחות מיקרוסופט אאוטלוק – Microsoft Outlook – אתר אינטרנט
קבלת שירות לקוחות, ביצוע פעולות בשירות עצמאי וקבלת מידע באתר microsoft.com: לחצו כאן.
שירות לקוחות מיקרוסופט אאוטלוק – Microsoft Outlook – אימייל – email
– אין שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני.
שירות לקוחות מיקרוסופט אאוטלוק – Microsoft Outlook – צ'אט
שירות לקוחות מיקרוסופט אאוטלוק – Microsoft Outlook באמצעות צ'אט: לחצו כאן.
שירות לקוחות מיקרוסופט אאוטלוק – Microsoft Outlook – ווטסאפ – Whatsapp
– אין שירות לקוחות בווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות מיקרוסופט אאוטלוק – Microsoft Outlook – פייסבוק / מסנג'ר
שירות לקוחות מיקרוסופט אאוטלוק – Microsoft Outlook באמצעות פייסבוק מסנג'ר: לחצו כאן.
שירות לקוחות מיקרוסופט אאוטלוק – Microsoft Outlook – טוויטר
שירות לקוחות מיקרוסופט אאוטלוק – Microsoft Outlook באמצעות twitter – טוויטר: לחצו כאן.
שירות לקוחות מיקרוסופט אאוטלוק – Microsoft Outlook – כתובת
שירות לקוחות מיקרוסופט אאוטלוק – Microsoft Outlook – כתובת למשלוח דואר: 1 Microsoft Way, Redmond, WA, 98052 USA.
אתר customer-service.co.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.