שירות לקוחות מטרופולין – טלפון, יצירת קשר 24/7 – מעודכן 2024

עודכן בתאריך 03/01/2024

הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מטרופולין:

פרסומת

מעוניינים לפנות לשירות הלקוחות של חברת התחבורה הציבורית מטרופולין? ריכזנו כאן עבורכם את כל הפרטים: מספרי טלפון, וואטסאפ, מייל, אתר אינטרנט, מדיה חברתית ועוד.

מטרופולין היא אחת מחברות התחבורה הציבורית המובילות בישראל, המפעילה כ-1,200 אוטובוסים בארבעה איזורי שירות מרכזיים: אשכול הנגב והדרום, אשכול השרון, אשכול שרון חולון מורחב ואשכול אונו-אלעד.

ערוצים ליצירת קשר:

שירות לקוחות מטרופולין – טלפון

שירות לקוחות מטרופולין זמין באמצעות מספרי הטלפון:

  • חיוג מקוצר: 5900*
  • טלפון – שירות לקוחות ומחלקת אבידות: 03-623-5900

שעות מענה טלפוני: 24/7, למעט מכניסת שבת/חג ועד צאת שבת/חג.

פקס: 073-2634938.

שירות לקוחות מטרופולין – אתר אינטרנט

חברת מטרופולין מספקת מגוון אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע פעולות ומשלוח פניות באתר האינטרנט metropoline.com:

פרסומת

שירות לקוחות מטרופולין תחבורה ציבורית – מייל Email

כתובת המייל של שירות לקוחות מטרופולין הינה: [email protected].

מייל לפניות בנושאי פגיעות גוף / רכוש: [email protected]

שירות לקוחות מטרופולין תחבורה ציבורית – צ'אט Chat

לא פורסמו פרטי שירות לקוחות מטרופולין תחבורה ציבורית באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות מטרופולין – וואצאפ Whatsapp

שירות לקוחות מטרופולין תחבורה ציבורית אינו זמין באמצעות וואטסאפ.

שירות לקוחות מטרופולין – פייסבוק / מסנג'ר

שירות לקוחות מטרופולין באמצעות פייסבוק: facebook.com/metropoline.

שירות לקוחות מטרופולין – כתובת למשלוח דואר

כתובת הדואר של שירות לקוחות מטרופולין תחבורה ציבורית היא: הטחנה 1, כפר סבא, מיקוד 4453001.

מטרופולין תחבורה ציבורית לוגו

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם: