שירות לקוחות מוקד קול הבריאות – יצירת קשר

עודכן בתאריך 17/06/2023

ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד קול הבריאות.

פרסומת

מגוון דרכים ליצירת קשר:

שירות לקוחות מוקד קול הבריאות – טלפון

מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות מוקד קול הבריאות הוא: 5400*.

מספר טלפון נוסף: 08-6241010

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני:

  • ימים א'-ה': 8:00-18:00
  • ימי שישי וערבי חג: 8:00-13:00

שירות לקוחות מוקד קול הבריאות – אתר אינטרנט

קבלת שירות לקוחות, ביצוע פעולות בשירות עצמי וקבלת מידע באתר health.gov.il: לחצו כאן.

פרסומת

שירות לקוחות מוקד קול הבריאות – אימייל – email

כתובת הדואר האלקטרוני של שירות לקוחות מוקד קול הבריאות היא: [email protected].

שירות לקוחות מוקד קול הבריאות – צ'אט

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות מוקד קול הבריאות – ווטסאפ – Whatsapp

– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות מוקד קול הבריאות – פייסבוק / מסנג'ר

שירות לקוחות מוקד קול הבריאות באמצעות פייסבוק מסנג'ר: לחצו כאן.

שירות לקוחות מוקד קול הבריאות – חשבון טוויטר – Twitter

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.

שירות לקוחות מוקד קול הבריאות – כתובת

שירות לקוחות מוקד קול הבריאות – כתובת למשלוח דואר: יפו 86, ירושלים, 9137001.

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם: