שירות לקוחות מוקד משרד החינוך – כל הפרטים

עודכן בתאריך 17/06/2023

ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד החינוך.

פרסומת

ערוצים:

שירות לקוחות מוקד משרד החינוך – טלפון

מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות מוקד משרד החינוך הוא: 1-800-25-00-25.

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: ימים א'-ה': 7:30-17:00.

מספרי טלפון נוספים:

מוקד עובדי הוראה: 6552* או 073-3983960.

שירות לקוחות מוקד משרד החינוך – אתר אינטרנט רשמי

מידע, תשובות לשאלות נפוצות, ביצוע פעולות וטפסי פנייה לשירות הלקוחות באתר האינטרנט edu.gov.il: לחצו כאן.

פרסומת

שירות לקוחות מוקד משרד החינוך – אימייל – Email

יצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד החינוך בכתובת הדואר האלקטרוני: [email protected].

שירות לקוחות מוקד משרד החינוך – צ'אט

– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות מוקד משרד החינוך – ווטסאפ – Whatsapp

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.

שירות לקוחות מוקד משרד החינוך – פייסבוק / מסנג'ר

שירות לקוחות מוקד משרד החינוך באמצעות פייסבוק מסנג'ר: לחצו כאן.

שירות לקוחות מוקד משרד החינוך – חשבון טוויטר – Twitter

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.

שירות לקוחות מוקד משרד החינוך – כתובת למשלוח דואר

הכתובת למשלוח דואר לשירות לקוחות מוקד משרד החינוך היא: רח' דבורה הנביאה 2, ירושלים מיקוד 9100201.

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם: