איך ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד הבינוי והשיכון

עודכן בתאריך 17/06/2023

כל הדרכים והפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד הבינוי והשיכון: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.

פרסומת

אפשרויות ליצירת קשר:

שירות לקוחות מוקד משרד הבינוי והשיכון – טלפון

שירות לקוחות מוקד משרד הבינוי והשיכון זמין באמצעות מספר הטלפון: 5442*.

שעות מענה טלפוני: ימים א'-ה': בין השעות 8:00-16:30

שירות לקוחות מוקד משרד הבינוי והשיכון – אתר אינטרנט

החברה מספקת מגוון אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע פעולות ומשלוח פניות באתר האינטרנט gov.il: לחצו למעבר לאתר.

פרסומת

שירות לקוחות מוקד משרד הבינוי והשיכון – אימייל – Email

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות מייל.

שירות לקוחות מוקד משרד הבינוי והשיכון – צ'אט – Chat

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות מוקד משרד הבינוי והשיכון – ווטסאפ – Whatsapp

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.

שירות לקוחות מוקד משרד הבינוי והשיכון – דף פייסבוק

פנייה לשירות הלקוחות של מוקד משרד הבינוי והשיכון באמצעות פייסבוק מסנג'ר: מעבר לדף הפייסבוק.

שירות לקוחות מוקד משרד הבינוי והשיכון – חשבון טוויטר – Twitter

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.

שירות לקוחות מוקד משרד הבינוי והשיכון – כתובת למשלוח דואר

– לא פורסמה כתובת למשלוח דואר.

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם: