שירות לקוחות מוקד אמון

עודכן בתאריך 17/06/2023

ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד אמון.

פרסומת

דרכים ליצירת קשר:

שירות לקוחות מוקד אמון – מספרי טלפון

פנייה לשירות לקוחות מוקד אמון באמצעות הטלפון: 2858*.

מענה טלפוני בשעות: המוקד פעיל 24/7

שירות לקוחות מוקד אמון – אתר אינטרנט

ניתן לקבל מידע, לבצע פעולות ולפנות לשירות הלקוחות באמצעות אתר האינטרנט emun.co.il: לחצו למעבר לאתר.

פרסומת

שירות לקוחות מוקד אמון – אימייל – email

פנייה לשירות לקוחות מוקד אמון באמצעות המייל בכתובת: [email protected].

שירות לקוחות מוקד אמון – צ'אט

– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות מוקד אמון – ווטסאפ

פנייה לשירות הלקוחות של מוקד אמוןבאמצעות הודעה ב-whatsapp (ווטסאפ): לחצו כאן.

שירות לקוחות מוקד אמון – פייסבוק / מסנג'ר

שירות לקוחות מוקד אמון באמצעות פייסבוק מסנג'ר: לחצו כאן.

שירות לקוחות מוקד אמון – חשבון טוויטר

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.

שירות לקוחות מוקד אמון – כתובת למשלוח דואר

– לא פורסמה כתובת למשלוח דואר.

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם: