שירות לקוחות מדנס – איך ליצור קשר

עודכן בתאריך 08/03/2023

ריכוז הדרכים, הכתובות והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של מדנס: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.

פרסומת

ערוצים:

שירות לקוחות מדנס – טלפון

מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות מדנס הוא: 03-6380000.

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: ימים א' – ה': 8:00 – 16:00.

שירות לקוחות מדנס – אתר אינטרנט

קבלת שירות לקוחות, ביצוע פעולות בשירות עצמי וקבלת מידע באתר madanes.com: לחצו כאן.

פרסומת

שירות לקוחות מדנס – אימייל – email

כתובת הדואר האלקטרוני של שירות לקוחות מדנס היא: [email protected].

שירות לקוחות מדנס – צ'אט – Chat

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות מדנס – ווטסאפ – Whatsapp

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.

שירות לקוחות מדנס – דף פייסבוק – Facebook

שירות לקוחות מדנס באמצעות דף הפייסבוק של החברה: מעבר לדף הפייסבוק.

שירות לקוחות מדנס – חשבון טוויטר – Twitter

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.

שירות לקוחות מדנס – כתובת למשלוח דואר

כתובת הדואר של שירות לקוחות מדנס הינה: בית מדנס רח’ השלושה 2, תל אביב.

 

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם: