איך ליצור קשר עם שירות לקוחות מגדל תאונות אישיות

עודכן בתאריך 15/06/2023

כל הדרכים והפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מגדל תאונות אישיות: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.

פרסומת

יצירת קשר באמצעות:

שירות לקוחות מגדל תאונות אישיות – טלפון

יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מגדל תאונות אישיות בטלפון: 03-9201010.

שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 16:00

שירות לקוחות מגדל תאונות אישיות – אתר אינטרנט

החברה מספקת מגוון אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע פעולות ומשלוח פניות באתר האינטרנט migdal.co.il: לחצו למעבר לאתר.

פרסומת

שירות לקוחות מגדל תאונות אישיות – אימייל – email

פנייה לשירות לקוחות מגדל תאונות אישיות באמצעות המייל בכתובת: [email protected].

שירות לקוחות מגדל תאונות אישיות – צ'אט

– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות מגדל תאונות אישיות – ווטסאפ – Whatsapp

ניתן לפנות לשירות לקוחות מגדל תאונות אישיות באמצעות הודעת whatsapp: כתיבת הודעה.

שירות לקוחות מגדל תאונות אישיות – פייסבוק – Facebook

יצירת קשר עם שירות לקוחות מגדל תאונות אישיות באמצעות דף הפייסבוק הרשמי של החברה: לחצו כאן.

שירות לקוחות מגדל תאונות אישיות – חשבון טוויטר – Twitter

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.

שירות לקוחות מגדל תאונות אישיות – כתובת למשלוח דואר

הכתובת למשלוח דואר לשירות לקוחות מגדל תאונות אישיות היא: היצירה 2, קריית אריה, פתח תקווה.

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם: