שירות לקוחות כריות – טלפון, וואטסאפ, צ'אט, יצירת קשר

עודכן בתאריך 10/08/2023

הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות כריות:

פרסומת

ריכוז הדרכים, הכתובות והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של כריות מבית תלמה: מספרי טלפון, ווצאפ, מייל, צ'אט, חשבונות מדיה חברתית ועוד.

יצירת קשר באמצעות:

שירות לקוחות כריות – טלפון

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות כריות במספר הטלפון: 1-800-780-780.

שעות זמינות המענה הטלפוני: ימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00.

שירות לקוחות כריות – אתר אינטרנט

לקוחות שמעוניינים לבצע פעולות ולקבל מידע באופן עצמאי יכולים לבצע זאת באמצעות אתר האינטרנט של החברה sherut-unilever.co.il.

פרסומת

שירות לקוחות כריות – צ'אט

שירות לקוחות כריות זמין באמצעות צ'אט בקישור הזה. לחצו על אייקון הצ'אט לתחילת שיחה.

שירות לקוחות כריות – ווטסאפ – Whatsapp

ניתן לפנות לשירות לקוחות כריות (יוניליוור) באמצעות וואטסאפ בטלפון: 053-7807800.

לחצו כאן לשליחת הודעה.

יוניליוור ישראל שירות לקוחות וואטסאפ

שירות לקוחות כריות – אימייל Email

כתובת המייל ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של כריות היא: [email protected].

שירות לקוחות כריות – רשתות חברתיות

שירות לקוחות כריות – כתובת למשלוח דואר

פנייה לשירות הלקוחות של כריות באמצעות הדואר, בכתובת: גלבוע 4, ת.ד. 208, נתב”ג 70100, קריית שדה התעופה.

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם: