שירות לקוחות ותמיכה טכנית כריות – כל הפרטים

פרסומת

ריכוז הדרכים, הכתובות והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של כריות: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.

יצירת קשר באמצעות:

שירות לקוחות כריות – מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות כריות במספר הטלפון: 1-800-780-780.

שעות זמינות המענה הטלפוני: לא פורסם

פרסומת

שירות לקוחות כריות – אתר אינטרנט

לקוחות שמעדיפים לבצע פעולות ולקבל מידע באופן עצמאי יכולים לבצע זאת באמצעות אתר האינטרנט של החברה sherut-unilever.co.il: לחצו למעבר לאתר.

מדריכי שירות לקוחות נוספים:

שירות לקוחות כריות – אימייל – email

כתובת המייל ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של כריות היא: [email protected].

שירות לקוחות כריות – צ'אט

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

פרסומת

שירות לקוחות כריות – ווטסאפ – Whatsapp

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.

שירות לקוחות כריות – פייסבוק – Facebook

יצירת קשר עם שירות לקוחות כריות באמצעות דף הפייסבוק הרשמי של החברה: לחצו כאן.

שירות לקוחות כריות – חשבון טוויטר – Twitter

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.

שירות לקוחות כריות – כתובת למשלוח דואר

פנייה לשירות הלקוחות של כריות באמצעות הדואר, בכתובת: גלבוע 4, ת.ד. 208, נתב”ג 70100, קריית שדה התעופה, ישראל.

 

אתר customer-service.co.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות