עודכן בתאריך 21/02/2023
ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות כללית סמייל.
דרכים ליצירת קשר:
שירות לקוחות כללית סמייל – טלפון
יצירת קשר עם שירות הלקוחות של כללית סמייל במספרי הטלפון:
שעות פעילות: ימים א'-ה': בין השעות 7:00-20:00. יום ו': בין השעות 7:00-13:00.
שירות לקוחות כללית סמייל – אתר אינטרנט
קבלת שירות לקוחות, ביצוע פעולות בשירות עצמי וקבלת מידע באתר clalitsmile.co.il:
שירות לקוחות כללית סמייל – וואטסאפ – Whatsapp
שירות לקוחות כללית סמייל זמין באמצעות וואטסאפ בטלפון: 054-5233830. לחצו כאן לשליחת הודעה.
שירות לקוחות כללית סמייל – אימייל
פנייה לשירות הלקוחות של כללית סמייל באמצעות הדואר האלקטרוני בכתובת: [email protected].
שירות לקוחות כללית סמייל – צ'אט
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות כללית סמייל באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות כללית סמייל – דף פייסבוק
לא נמצא דף פייסבוק רשמי של כללית סמייל.
שירות לקוחות כללית סמייל – כתובת למשלוח דואר
הכתובת למשלוח דואר לשירות לקוחות כללית סמייל היא: ירמיהו 11, תל אביב יפו.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.