שירות לקוחות המכללה האקדמית תל-חי – יצירת קשר

עודכן בתאריך 12/01/2023

ריכזנו כאן את הפרטים העדכניים ליצירת קשר עם שירות לקוחות המכללה האקדמית תל-חי במגוון ערוצים: טלפון, דואר אלקטרוני, צ'אט, טפסים ליצירת קשר באתר האינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.

פרסומת

מגוון חלופות ליצירת קשר:

שירות לקוחות המכללה האקדמית תל-חי – טלפון

מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות המכללה האקדמית תל-חי הוא: 04-818-1818.

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: לא פורסם.

שירות לקוחות המכללה האקדמית תל-חי – אתר אינטרנט

קבלת שירות לקוחות, ביצוע פעולות בשירות עצמי וקבלת מידע באתר telhai.ac.il: לחצו כאן.

פרסומת

שירות לקוחות המכללה האקדמית תל-חי – אימייל

פנייה לשירות הלקוחות של המכללה האקדמית תל-חי באמצעות הדואר האלקטרוני בכתובת: [email protected].

שירות לקוחות המכללה האקדמית תל-חי – צ'אט

– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות המכללה האקדמית תל-חי – ווטסאפ – Whatsapp

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.

שירות לקוחות המכללה האקדמית תל-חי – פייסבוק – Facebook

יצירת קשר עם שירות לקוחות המכללה האקדמית תל-חי באמצעות דף הפייסבוק הרשמי של החברה: לחצו כאן.

שירות לקוחות המכללה האקדמית תל-חי – טוויטר – Twitter

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.

שירות לקוחות המכללה האקדמית תל-חי – כתובת למשלוח דואר

פנייה לשירות לקוחות המכללה האקדמית תל-חי באמצעות הדואר בכתובת הבאה: ד.נ. גליל עליון, מיקוד:1220800.

 

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם: