קטגוריות
בנקים פיננסי

שירות לקוחות בנק מסד

פרסומת

ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק מסד.

ערוצים ליצירת קשר:

פרסומת

שירות לקוחות בנק מסד – טלפון

מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות בנק מסד הוא: *2448.

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: ימים א'-ה': 08:00-19:00.
ימי ו' וערבי חג: 08:00-13:00.
חול המועד וערבי ימי זיכרון, בין השעות: 08:00-19:00.

מספרי טלפון נוספים:

טלפון נוסף: 03-5130046
פקס: 03-7170598
תמיכה טכנית: 2449*

פרסומת

שירות לקוחות בנק מסד – אתר אינטרנט

קבלת שירות לקוחות, ביצוע פעולות בשירות עצמי וקבלת מידע באתר bankmassad.co.il: לחצו כאן.

פרסומת

שירות לקוחות בנק מסד – אימייל – email

כתובת הדואר האלקטרוני של שירות לקוחות בנק מסד היא: supportm@bankmassad.co.il.

פרסומת

שירות לקוחות בנק מסד – צ'אט

– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

פרסומת

שירות לקוחות בנק מסד – ווטסאפ – Whatsapp

– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות בנק מסד – פייסבוק / מסנג'ר

שירות לקוחות בנק מסד באמצעות פייסבוק מסנג'ר: לחצו כאן.

פרסומת

שירות לקוחות בנק מסד – טוויטר

– אין שירות לקוחות בטוויטר.

שירות לקוחות בנק מסד – כתובת

שירות לקוחות בנק מסד – כתובת למשלוח דואר: בנק מסד, היחידה לפניות הציבור, רח' אבא הלל 12, רמת גן, מיקוד 5250606.

 

אתר customer-service.co.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

פרסומת