שירות לקוחות בנק לאומי – איך ליצור קשר

פרסומת

ריכוז הדרכים, הכתובות והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של בנק לאומי: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.

דרכים ליצירת קשר:

שירות לקוחות בנק לאומי – טלפון

מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות בנק לאומי הוא: *5522.

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: ימים א' – ה': שעות 08:00-19:00, ימי ו' וערבי חג: 08:00-13:00.

מספרי טלפון חלופיים ליצירת קשר:

פקס: 077-8084542

פרסומת

שירות לקוחות בנק לאומי – אתר אינטרנט

קבלת שירות לקוחות, ביצוע פעולות בשירות עצמי וקבלת מידע באתר leumi.co.il: לחצו כאן.

מדריכי שירות לקוחות נוספים:

שירות לקוחות בנק לאומי – אימייל – Email

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות מייל.

שירות לקוחות בנק לאומי – צ'אט

ניתן לפנות לשירות לקוחות בנק לאומי באמצעות הצ'אט: בקישור הזה.

פרסומת

שירות לקוחות בנק לאומי – ווטסאפ – Whatsapp

– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות בנק לאומי – דף פייסבוק – Facebook

שירות לקוחות בנק לאומי באמצעות דף הפייסבוק של החברה: מעבר לדף הפייסבוק.

שירות לקוחות בנק לאומי – חשבון טוויטר – Twitter

ניתן לפנות לשירות לקוחות בנק לאומי ב-Twitter (טוויטר): בקישור הזה.

שירות לקוחות בנק לאומי – כתובת למשלוח דואר

הכתובת למשלוח דואר לשירות לקוחות בנק לאומי היא: ת.ד 88 לוד, מיקוד 7110002.

 

אתר customer-service.co.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות