שירות לקוחות בנק הבינלאומי

ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק הבינלאומי.

ערוצים ליצירת קשר:

שירות לקוחות בנק הבינלאומי – טלפון

מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות בנק הבינלאומי הוא: 03-5130031.

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: ימים א'-ה': 08:00-19:00.
ימי ו' וערבי חג: 08:00-13:00.
חול המועד וערבי ימי זיכרון, בין השעות: 08:00-19:00.

מספרי טלפון נוספים:

תמיכה טכנית: 03-5130003.
שירות בהודעות SMS בטלפון 03-5130810.
מוקד משכנתאות Call בטלפון 3533*

שירות לקוחות בנק הבינלאומי – אתר אינטרנט

קבלת שירות לקוחות, ביצוע פעולות בשירות עצמאי וקבלת מידע באתר fibi.co.il: לחצו כאן.

שירות לקוחות בנק הבינלאומי – אימייל – email

כתובת הדואר האלקטרוני של שירות לקוחות בנק הבינלאומי היא: [email protected].

שירות לקוחות בנק הבינלאומי – צ'אט

– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות בנק הבינלאומי – ווטסאפ – Whatsapp

– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות בנק הבינלאומי – פייסבוק / מסנג'ר

שירות לקוחות בנק הבינלאומי באמצעות פייסבוק מסנג'ר: לחצו כאן.

שירות לקוחות בנק הבינלאומי – טוויטר

שירות לקוחות בנק הבינלאומי באמצעות twitter – טוויטר: לחצו כאן.

שירות לקוחות בנק הבינלאומי – כתובת

שירות לקוחות בנק הבינלאומי – כתובת למשלוח דואר: אחד העם 9, ת"ד 29036, תל אביב, 61290.

 

אתר customer-service.co.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות