ריכזנו לשימושכם את כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק אוף סקוטלנד – Bank of Scotland.
ערוצים:
שירות לקוחות בנק אוף סקוטלנד – Bank of Scotland – מוקד שירות לקוחות טלפוני
מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות בנק אוף סקוטלנד – Bank of Scotland הוא: 0345-721-3141.
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: כל יום: 7:00 בבוקר-11:00
מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר:
שיחות בינלאומיות: + 44- (0) -1313-37-42-18
חיסכון: 0345-602-0304.
כרטיסי אשראי: 0345-964-5645
משכנתאות: 0345-850-0842.
שירות לקוחות בנק אוף סקוטלנד – Bank of Scotland – אתר אינטרנט
החברה מספקת אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע מגוון פעולות ושליחת פניות לשירות הלקוחות באתר האינטרנט bankofscotland.co.uk: לחצו כאן.
שירות לקוחות בנק אוף סקוטלנד – Bank of Scotland – אימייל – email
– אין שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני.
שירות לקוחות בנק אוף סקוטלנד – Bank of Scotland – צ'אט
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות בנק אוף סקוטלנד – Bank of Scotland – ווטסאפ – Whatsapp
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.
שירות לקוחות בנק אוף סקוטלנד – Bank of Scotland – דף פייסבוק – Facebook
שירות הלקוחות של בנק אוף סקוטלנד – Bank of Scotland בחשבון הפייסבוק של החברה: מעבר לדף הפייסבוק.
שירות לקוחות בנק אוף סקוטלנד – Bank of Scotland – טוויטר
שירות לקוחות בנק אוף סקוטלנד – Bank of Scotland באמצעות twitter – טוויטר: לחצו כאן.
שירות לקוחות בנק אוף סקוטלנד – Bank of Scotland – כתובת
שירות לקוחות בנק אוף סקוטלנד – Bank of Scotland – כתובת למשלוח דואר: 564 Queensferry Road, Edinburgh, EH4 6AT, UK.
אתר customer-service.co.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.