שירות לקוחות בית חולים אלישע

עודכן בתאריך 17/06/2023

ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית חולים אלישע.

פרסומת

דרכים ליצירת קשר:

שירות לקוחות בית חולים אלישע – טלפון

מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות בית חולים אלישע הוא: 04-830-0000.

מספר טלפון נוסף: 04-8126815.

זימון תורים: 3873*.

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני:

  • ימים א'-ה': בין השעות 8:00-21:00.
  • ימי ו' וערבי חג: בין השעות 8:00-17:00.

שירות לקוחות בית חולים אלישע – אתר אינטרנט

החברה מספקת אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע מגוון פעולות ושליחת פניות לשירות הלקוחות באתר האינטרנט elishahospital.com: לחצו כאן.

פרסומת

שירות לקוחות בית חולים אלישע – אימייל – Email

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות מייל.

שירות לקוחות בית חולים אלישע – צ'אט

– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות בית חולים אלישע – ווטסאפ – Whatsapp

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.

שירות לקוחות בית חולים אלישע – דף פייסבוק – Facebook

שירות הלקוחות של בית חולים אלישע בחשבון הפייסבוק של החברה: מעבר לדף הפייסבוק.

שירות לקוחות בית חולים אלישע – חשבון טוויטר – Twitter

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.

שירות לקוחות בית חולים אלישע – כתובת למשלוח דואר

פנייה באמצעות הדואר לשירות לקוחות בית חולים אלישע – בכתובת הזו: יאיר כ"ץ 12, חיפה.

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם: