עודכן בתאריך 24/08/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אייר אסיה:
ריכזנו כאן את הפרטים העדכניים ליצירת קשר עם שירות לקוחות אייר אסיה Air Asia במגוון ערוצים: טלפון, דואר אלקטרוני, צ'אט, טפסים ליצירת קשר באתר האינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.
מגוון חלופות ליצירת קשר:
- מוקד טלפוני
- אתר אינטרנט
- צ'אט – Chat
- דואר אלקטרוני – Email
- ווטסאפ – Whatsapp
- טוויטר – Twitter
- פייסבוק – Facebook
- כתובת
שירות לקוחות אייר אסיה Air Asia – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אייר אסיה בטלפון (מס' באוסטרליה): 61-238-138-388+.
מספר הטלפון מוביל לתיבה להשארת הודעות. נציגי החברה יחזרו אליכם לאחר השארת ההודעה.
שעות פעילות: 24/7.
שירות לקוחות אייר אסיה Air Asia – אתר אינטרנט
שירות לקוחות, ביצוע פעולות בשירות עצמי וקבלת מידע באתר Airasia.com:
שירות לקוחות אייר אסיה Air Asia – צ'אט – Chat
שירות לקוחות אייר אסיה Air Asia זמין באמצעות צ'אט אונליין באתר support.airasia.com. לחצו על אייקון הצ'אט.
שירות לקוחות אייר אסיה Airasia – אימייל Email
שירות לקוחות אייר אסיה אינו זמין באמצעות דואר אלקטרוני.
שירות לקוחות אייר אסיה Air Asia – ווצאפ Whatsapp
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות אייר אסיה באמצעות וואטסאפ.
שירות לקוחות אייר אסיה Air Asia – חשבון טוויטר – Twitter
שירות לקוחות אייר אסיה Air Asia זמין בטוויטר: twitter.com/AirAsiaSupport.
שירות לקוחות אייר אסיה Air Asia – פייסבוק / מסנג'ר
שירות לקוחות אייר אסיה זמין בדף הפייסבוק: facebook.com/AirAsia.
שירות לקוחות אייר אסיה Air Asia – כתובת
פנייה לשירות הלקוחות של אייר אסיה – Air Asia באמצעות הדואר, בכתובת: RedQ, Jalan Pekeliling 5, Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (klia2), 64000 Sepang, Malaysia.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.