איך ליצור קשר עם שירות לקוחות הבנק הבינלאומי?

הבנק הבינלאומי הוא אחד מ-4 הבנקים הגדולים בישראל.

עפ"י הנחיות בנק ישראל, עבר הבנק הבינלאומי לעבוד במתכונת חירום, בעקבות משבר הקורונה.

במתכונת זו ניתן להגיע למספר סניפים מצומצם בתיאום פגישה מראש בלבד בטלפון 8848*. הסניפים הפתוחים יפעלו בימים ראשון, שלישי, חמישי ושישי בשעות הפעילות הרגילות של הסניף, ובימי שני ורביעי יהיו הסניפים פתוחים ברציפות עד השעה 15:00 (במקום אחה"צ).

ריכזנו כאן את הדרכים הטובות ביותר ליצור קשר עם שירות לקוחות הבנק הבינלאומי מבלי להגיע לסניף.

הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הבנק הבינלאומי

  • מוקד שירות לקוחות הבנק הבינלאומי בטלפון 03-5130031.
  • המוקד פעיל בימים א'-ה' בשעות 08:00-19:00, ובימי ו' וערבי חג בשעות 08:00-13:00.
  • שירות באמצעות הודעות SMS בטלפון 03-5130810.
  • פנייה באמצעות אימייל לכתובת [email protected].
  • פנייה לשירות לקוחות הבנק הבינלאומי באמצעות טופס באתר האינטרנט של הבינלאומי.
  • כתובת למשלוח דואר: אחד העם 9, ת"ד 29036, תל אביב, 61290.