איך ליצור קשר עם שירות לקוחות אלי אקספרס (AliExpress)?

אלי אקספרס (AliExpress) הוא אחד מאתרי הקניות המובילים בעולם, והוא ללא ספק אתר הקניות הסיני הפופולרי ביותר בישראל.

עלי אקספרס (Aliexpress.com), משמש כזירת מסחר אלקטרונית, בדומה לאתר איביי, המציעה מגוון עצום של מוצרים – מבגדים ונעליים, דרך מוצרי חשמל, גדג'טים ומחשבים, ועד חלקי חילוף לרכב. כל המוצרים בעלי אקספרס מיוצרים בסין.

חשוב לדעת ששירות הלקוחות באתר עלי אקספרס מתבצע קודם כל על ידי הספקים מהם ביצעתם את הרכישה, ואילו האתר עצמו משמש בעיקר כמתווך ומגשר עליון במקרה של מחלוקת בין הקונה למוכר.

ריכזנו עבורכם את הדרכים הטובות ביותר ליצור קשר עם שירות לקוחות אלי אקספרס (AliExpress).

לפני שפונים לשירות לקוחות אלי אקספרס (AliExpress)

קודם כל, לפני שפונים לשירות לקוחות אלי אקספרס, מומלץ לחפש תשובות באיזור העזרה באתר אלי אקספרס, שמרכז תשובות למגוון שאלות כגון:

  • מדוע אמצעי התשלום שאני רוצה להשתמש בו אינו זמין?
  • מדוע איני יכול לבצע הזמנה?
  • קיבלתי הודעת שגיאה בתהליך התשלום. מה עליי לעשות?
  • שילמתי עבור ההזמנה שלי. מדוע מצב ההזמנה עדיין בסטאטוס "ממתין לתשלום"?
  • שילמתי כבר עבור ההזמנה שלי, אך לא קיבלתי הודעה מהבנק שלי. מה קורה?
  • אני לא יכול להשתמש בקופון או לקבל הנחה. מה אני יכול לעשות?
  • מדוע ההזמנה שלי נסגרה?
  • ההזמנה שלי נסגרה. מתי אקבל את ההחזר שלי?
  • איך משתמשים בקופון או בהנחה?
  • כיצד אוכל לקבל שוב קופון?

הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אלי אקספרס (AliExpress)