איך ליצור קשר עם שירות לקוחות איזי ג'ט (easyjet)?

איזי ג'ט (easyjet), חברת הלואו קוסט הבריטית, הפכה בשנים האחרונות לאחת מחברות התעופה הפופולריות ביותר בישראל.

בין יעדי הטיסה של איזי ג'ט מישראל: בריטניה – לונדון לוטון, לונדון גטוויק ומנצ'סטר, גרמניה – ברלין שונפלד, איטליה – מילאנו מלפנסה, צרפת – פריז שארל דה גול, הולנד – אמסטרדם סכיפהול, שוויץ – ג'נבה, בזל.

הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות איזי ג'ט (easyjet)

קודם כל, לפני שפונים לשירות לקוחות איזי ג'ט (easyjet), מומלץ לחפש תשובות באיזור העזרה באתר איזי ג'ט (easyjet), שמרכז תשובות למגוון רחב של שאלות בנושאים כגון: ביצוע הזמנה, ביצוע צ'ק-אין, נושאים הקשורים לכבודה, נושאים הקשורים למהלך הטיסה עצמה ושירותים נוספים.

כמו כן, ניתן למצוא באיזור העזרה באתר איזי ג'ט גם מידע הקשור לשינויים בלוחות הטיסות ובהזמנות בעקבות התפרצות וירוס הקורונה.

במידה ולא מצאתם תשובות באתר איזיג'ט, ניתן ליצור קשר עם נציגי שירות לקוחות איזי ג'ט בערוצים הבאים:

מידע נוסף

טיסות איזי ג'ט יוצאות מטרמינל 1 או מטרמינל 3 – מומלץ לבדוק מבעוד מועד ולהגיע בהתאם.

טיסות איזי ג'ט נוחתות בטרמינל 3 בלבד – חשוב לזכור כאשר מחנים את הרכב בחניוני שדה התעופה נתב"ג.

תחילת הצ'ק-אין לטיסה: 3 שעות לפני ההמראה. ניתן לבצע צ'ק-אין מוקדם לטיסה באתר החברה. לא ניתן לבצע צ'ק אין מוקדם בטרמינל.

כרטוס: מתבצע בדלפקי הצ'ק אין של איזי ג'ט, החל מ-3 שעות לפני הטיסה ועד לשעת סגירת הדלפקים.

שירותי הקרקע בנתב"ג ניתנים ע"י חברת QAS.