כיצד לשנות או לבטל טיסות בגלל וירוס הקורונה

פרסומת

ענף התעופה נמצא באחד מהמשברים החמורים בתולדותיו בעקבות התפרצות וירוס הקורונה.

הגבלות תנועה של ממשלות וחששות הנוסעים הקטינו באופן חד את מספר הטסים והטיסות ברחבי העולם וגרמו לנזקים כספיים משמעותיים לחברות התעופה ולנוסעים עצמם.

נוסעים רבים מנסים לשנות או לבטל את הזמנות הטיסה שלהם, כאשר חלקם מתמודדים עם מדיניות ביטולים לא ברורה של חברות התעופה, סוכנויות הנסיעות ומנועי חיפוש הטיסות.

פרסומת

ביטול טיסה על ידי חברת התעופה

בכל מקרה של ביטול טיסה על ידי חברת התעופה, עקב וירוס הקורונה, יעניקו חברות התעופה החזר מלא ללקוחות.

חלק מחברות התעופה ינפיקו את ההחזר באופן אוטומטי, ואחרות ידרשו מהלקוחות ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה דרכה בוצעה ההזמנה.

שימו לב שמרכזי שירות לקוחות של חברות תעופה עמוסים מאוד בתקופה זו, כך שניתן לצפות לזמני המתנה משמעותיים ועיכובים במתן מענה.

אייבורי בלאק פריידי

ביטול טיסה על ידי לקוח שטס לאזור סיכון

הזכאות להחזר בגין טיסה לאזור המוגדר איזור בסיכון, אשר בוטלה על ידי הלקוח, תלויה הן בהוראות הנוכחיות של הממשלות במדינה ממנה טס הלקוח ובמדינה אליה טס הלקוח, והן בתנאים הכלליים של הטיסה וחברת התעופה.

בטיסות לאזורים אליהם קיימת המלצה שלא להגיע, אך חברת התעופה עדיין מקיימת אליהם טיסות, קיימת אפשרות לבצע בחינם שינוי בתאריך הטיסה, או לקבל החזר, בהתאם למדיניות ולהחלטות חברת התעופה.

אם הטיסה היא לאזור שאינו מוגדר כאיזור בסיכון, ואין כל הגבלות טיסה אליו, סביר להניח שהלקוח לא יקבל החזר מחברת התעופה. במקרה כזה מומלץ לבדוק אם ביטוח הנסיעות של הלקוח מכסה את הביטול.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!