דירוג שירות לקוחות – חברות ביטוח חיים

משרד האוצר מפרסם אחת לשנה את מדד דירוג השירות של חברות הביטוח המוכרות ביטוחי חיים.

לפניכם דירוג שירות הלקוחות העדכני של חברות ביטוחי החיים בישראל:

חברהציון כלליתשלום תביעותשביעות רצון לקוחותתלונות הציבורזמני מענה טלפוניכלים דיגיטליים
ביטוח ישיר797881787876
הפניקס789069766760
איילון778573727853
מנורה747372837261
כלל738065668467
AIG737678596475
מגדל696772795364
הכשרה656572597035
הראל657073791333
ממוצע ענפי727673726458

איך מחושב מדד שירות חברות הביטוח – ביטוח חיים?

מדד שירות חברות הביטוח מפורסם אחת לשנה על ידי רשות שוק ההון במטרה למשקף את רמת השירות של חברת הביטוח, בכל אחד ממוצרי הביטוח המרכזיים בישראל.

מדד שירות חברות הביטוח בתחום ביטוח החיים מבוסס על הפרמטרים הבאים:

  • מדד תשלום תביעות – אחוז התביעות שאושרו ושולמו, ומהירות הטיפול בהן​.
  • מדד שביעות רצון והמלצת לקוחות – מידת שביעות הרצון ומידת ההמלצה של לקוחות מהטיפול של חברת הביטוח​.
  • מדד תלונות הציבור – שקלול תלונות הציבור שהוגשו והתבררו ברשות שוק ההון​.
  • זמני מענה טלפוני – שיעור השיחות שנענו בתוך 3 דקות​.
  • כלים דיגיטליים – מידת האפשרות של הלקוחות לבצע פעולות בצורה דיגיטלית.
שינוי גודל גופנים
ניגודיות