דירוג שירות לקוחות – חברות ביטוח בריאות

משרד האוצר מפרסם אחת לשנה את מדד דירוג השירות של חברות הביטוח המוכרות ביטוחי בריאות.

לפניכם דירוג שירות הלקוחות העדכני של חברות ביטוחי הבריאות בישראל:

חברהציון כלליתשלום תביעותשביעות רצון לקוחותתלונות הציבורזמני מענה טלפוניכלים דיגיטליים
ביטוח ישיר818581717778
הפניקס798276798761
כלל778174757284
מנורה767872847259
AIG748169696573
איילון737472659353
מגדל727472814979
הראל707973772646
ממוצע ענפי757974756866

איך מחושב מדד שירות חברות הביטוח – ביטוח בריאות?

מדד שירות חברות הביטוח מפורסם אחת לשנה על ידי רשות שוק ההון במטרה למשקף את רמת השירות של חברת הביטוח, בכל אחד ממוצרי הביטוח המרכזיים בישראל.

מדד שירות חברות הביטוח בתחום ביטוחי הבריאות כולל את כל ביטוחי הבריאות השונים, ובודק את הפרמטרים הבאים:

  • מדד תשלום תביעות – אחוז תביעות הבריאות שאושרו ושולמו על ידי חברות הביטוח, ומהירות הטיפול בתביעות​.
  • מדד שביעות רצון והמלצת לקוחות – מידת שביעות הרצון מהטיפול שקיבלו על ידי חברות הביטוח ומידת ההמלצה של הלקוחות על חברות הביטוח​.
  • מדד תלונות הציבור – שקלול תלונות הציבור המוצדקות שהוגשו והתבררו ברשות שוק ההון​.
  • זמני מענה טלפוני – שיעור השיחות שנענו במוקד שירות הלקוחות של חברת הביטוח בתוך 3 דקות​.
  • כלים דיגיטליים – מידת היכולת של הלקוחות לבצע פעולות בצורה דיגיטלית באתרי האינטרנט או באפליקציות של חברות הביטוח.