איך לקבל שירות לקוחות טוב יותר?

לא תמיד קל לקבל שירות לקוחות יעיל ומהיר. לעתים קרובות חוויית ההתנהלות מול שירות הלקוחות של החברות השונות יכולה לפעמים להיות ארוכה ומתסכלת.

ריכזנו כאן מספר טיפים שיעזרו לכם לקבל שירות לקוחות טוב ומהיר יותר:

1. מתי שניתן – השתמשו באפשרויות השירות העצמי

אזורי שירות עצמי באתרי האינטרנט של החברות השונות, מספקים תשובות לנושאים נפוצים רבים עימם מתמודדים הלקוחות מדי יום.

שימוש מושכל באיזור השירות העצמי באתר האינטרנט יכול לעזור לכם למצוא פתרון לבעיה שלכם, בכל שעה, ומבלי לבזבז זמן מיותר על המתנה לנציג שירות.

2. העדיפו לדבר עם אדם אמיתי

נציגי שירות לקוחות בשר ודם מבצעים בדרך כלל עבודה טובה בהרבה מבוטים שתוכנתו על מנת לתת שירות לקוחות.

בכל הזדמנות אפשרית – העדיפו לדבר או לשוחח עם אדם אמיתי.

3. התקשרו בשעות הבוקר

הזמן הטוב ביותר ליצור קשר עם שירות לקוחות הוא בדרך כלל בשעות הבוקר, בין 7:00 בבוקר ל-12:00 בצהריים.

הזמן הפחות מוצלח לפנות לשירות לקוחות הוא בשעות אחר הצהריים, בין 16:00 ל-20:00 בערב.

4. השתדלו לא להתקשר בימי ראשון

יום ראשון הוא בדרך כלל היום העמוס ביותר במוקדים שירות הלקוחות, וזמני ההמתנה לשירות ארוכים יותר.

בכל הזדמנות אפשרית – נסה להתקשר ביום שלישי, רביעי וחמישי.

5. היו נעימים אך אסרטיביים

ברוב המקרים, לקוחות המתנהלים באורח נעים אך אסרטיבי יצליחו להשיג מענה טוב יותר מנציג שירות הלקוחות.

6. במקרה הצורך – שוחחו עם מנהל

סמכותם של נציגי שירות הלקוחות מוגבלת ברוב החברות, ובמקרים מסוימים יש צורך לבקש לדבר עם מנהל על מנת לקבל את המענה הנדרש.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות